"Acabem allí on anem,
si no canviem de direcció"
Proverbi xinés

LA VALL D'UIXÓ

divendres, 25 de març del 2011

PROGRAMA III JORNADES COMPENSATÒRIA

III JORNADES DE COMPENSACIÓ EDUCATIVA

A la Vall d'Uixó celebrem els propers dies 13 i 19 d'abril les III Jornades d'Educació Compensatòria: "VIURE LA DIVERSITAT I CONVIURE AMB RIQUESA. TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT A L'AULA"
La inscripció  a través de la web de formació del CEFIRE de Castelló. Certifiació 10 hores.


aprenentatge cooperatiu

Aquest enllaç explica el concepte d'aprenentatge cooperatiu i 4 tècniques principals d'prenentatge cooperatiu:
JIGSAW (TRENCACLOSQUES)
STUDENT TEAM  LEARNING (APRENENTATGE PER EQUIPS D'ESTUDIANTS)
LEARNING TOGETHER (APRENENT JUNTS)
GOUP INVESTIGATION (INVESTIGACIÓ EN GRUP):
http://www.slideshare.net/sistematizacion/aprendizaje-cooperativo-22453

dimarts, 15 de febrer del 2011

PLA D'EDUCACIÓ INCLUSIVA


INDEX PER L'EDUCACIÓ



És un enfocament inclusiu per la millora dels centres educatius.
 És un recurs que serveix per donar suport als centres educatius per tal d'anar avançant cap a l'educació inclusiva

EXPERIÈNCIES EDUCATIVES. GUATEMALA

El proper dia 18 de febrer a les 19 hores es celebrarà a la biblioteca municipal de la Vall d'Uixó una xerrada sobre experiències educatives en les comunitats rurals indígenes
Més informació en la pàgina de NOVES SENDES http://www.novessendes.org/

divendres, 11 de febrer del 2011

REUNIÓ SEMINARI BENVINGUTS 11-02-2011

Estem organitzant les  III Jornades d'Educció Compensatòria. Es celebraran els dies 13 i 14 d'abril de 17'30 a 20 hores. Lloc: Centre Cultural Palau de Vivel

divendres, 28 de gener del 2011

UN BLOC PER A LA DIVERSITAT

ACABA DE NAIXER EL BLOC  DEL SEMINARI D'EDUCACIÓ COMPENSATÒRIA "BENVINGUTS".


SOM UN SEMINARI AMB MESTRES  DE CENTRES EDUCATIUS DE LA VALL D'UIXÓ.


PORTEM CINC ANYS TREBALLANT L'EDUCACIÓ COMPENSATÒRIA DES DEL SEMINARI.


 DES DEL NOSTRE TREBALL VOLEM QUE TOTS ELS NOSTRES ALUMNES APRENGUEN JUNTS, QUE PUGUEN CONVIURE JUNTS MALGRAT LES SEUES DIFERÈNCIES. 


 ÉS POSSIBLE.